torsdag 14 augusti 2008

SAGA

Saknar min lilla Saga. Hon var ju här i våras och hälsade på hos mig. Blott 20 år gammal jobbar hon i gruvan i typ Kiruna. Innan jobbade hon på samma förskola som mig och Sara. Härligare människor än mina gamla arbetskamrater får man nog leta efter.

Men jag måste säga att jag börjar verkligen gilla mina nya klasskompisar. Sköna, har starka åsikter och precis samma intressen som jag. Jag har hittat hem. För övrigt går jag den saftigaste kursen då man måste ge 100 % av sina känslor, tankar och tid. Jag har väl slutat med att säga "man" och säger bara jag eller vi nu. Hade gärna velat vara i Kungsan i skrivande stund och titta på SMK och Kings men min energi är obefintlig. Ska ta ett långt varmt bad nu och försvinna i någon slags antianalysvärld.

Foto från re:publik taget av Kalle

1 kommentar:

räven sa...

inga klänningar! inga kaniner! i see nothing baby! jämför din blogg med moderniteter.devote.se så förstår du skillnaden...