onsdag 6 augusti 2008

ONSDAGSBARN


Här är en skiss jag gjorde till Beckmans arbetsprov. Den skolan sög, som vi alla vet, eftersom varken Emil eller jag kom in. Men däremot har jag börjat Hyper Island-skolan som verkar vara störtbra! Klassen är superskön, alla vi ska få en egen arbetsplats och skolan ligger bara 10 minuters promenad från mitt boende. Och så pluggar jag reklam som jag ville så gärna göra. Det bästa av allt är att vi har en "chill out"-zon där vi har oversizade kuddar och en plasma-tv där vi kan spela tv-spel. SWEEEET!

Nästa vecka ska vi gå en UGL-utbildning som försvarsmakten har hand om. Man måste vara stabil om om man går denna kursen och ingenting planerat under dom dagarna. Alltså var det kört för mig. Haha nej skämt åsido men det blir byebye till Kings of Convenience-spelningen.

Annars var Emmaboda-festivalen sååå sjukt kul, lägger upp bilder snart.

4 kommentarer:

räven sa...

fin teckning bäääbis! härma ett får, jag vet att du kan!! bääää

Madeleine sa...

bäääbääää!

Robert Pihl sa...

Roligt. Jag tyckte också Beckmans sög när jag inte kom in. Så funkar man. Men sen insåg jag att den var lite för konstnärlig för mig och sökte in på Berghs istället. Det bästa som hänt mig. Nu jobbar jag som kreatör åt några av världens största varumärken och dricker dyrt kaffe. Lycka till med Hyperön.

Madeleine sa...

åh i like! tänkte också söka berghs eftersom det verkar vara en himla bra skola. men den kostade saftiga pengar. låter härligt att vara kreatör och dricka dyrt kaffe, keep up the good lifestyle!