söndag 10 augusti 2008

BÄÄBÄÄ

Idag börjar pulpans nya liv. Imorgon kommer jag bli hjärntvättad av försvarsmakten och idag ska jag återuppta simningen. Mm det låter bra tycker jag. Sen så ska jag städa hela lägenheten så den blir kliniskt ren innan Frida kommer. Hon kommer att säga ojojoj, har jag kommit till en läkarmottagning eller till mitt nya hem?, så rent ska det bli. Man skulle ju nästan tro att jag kommer att fixa en ny frippa som jag alltid gör när jag är rastlös men denna gången låter jag håret vara.

Hörde att dansgolvet för 50 000 personer på stureplan var ett fiasko. Det bara bevisar att människor är ett flockdjur och att det är dags att börja tänka själva. Jag älskar inte att känna mig som ett får i flocken. Men antagligen är det många ståckhålmare som gör det. Nu blir det en lång paus tills det bli 080808 igen, då är jag förhoppningsvis en katt i mitt nästa liv.

Give me four, bääbää.

4 kommentarer:

Anonym sa...

bäääbää

Anonym sa...

vart försvarsmaktar du förresten?

Madeleine sa...

UGL-kurs som försvarsmakten har hand om på hyper island på telefonplan. har du gått den?

Anonym sa...

nää. men jag jobbar ju för försvarsmakten :D så jag tänkte mer om du varit i närheten av mig liksom.. var kursen bra då? och går det bra med nya skolan och allt?