fredag 15 augusti 2008

HÄNT & HÖRT

Hänt och hört senaste veckan

1. Jag har blivit bättre på att tyda kroppspråk. Egentligen är jag sjukligt intresserad av just det ämnet och tänker mer och mer på hur människor beter sig. Spännande. Ska nog gå en kurs i det ämnet. Om det är någon som undrar något så är det bara att fråga, jag är som en öppen bok.

2. Jag bad min stalker att sluta ringa och skicka sms till mig. Efter det så skickade han två sms, men har faktiskt inte hört av sig efter det dramat. Skönt när människor fattar. Eller det gjorde han inte men med vissa människor måste man verkligen tala klarspråk. Med betoning på klar.

3. Mathias och Charlie ska sluta med Lyxfällan. Det var som ett hugg i hjärtat, för det är verkligen ett av dom superfå program jag följer på TV. Utan dom känns det menlöst. Istället så ska dom ha ett nytt program där dom gör rikare ännu rikare. Drygt och odramatiskt enligt min mening.

4. Ska adoptera en hemlös katt på www.djurhjalpen.nu. Katten ska jag döpa till Mjau, Otis eller Coco (uttalas kokko) och visa djup kärlek till den. Måste kolla med Frida först att hon är på att vara mamma/pappa till en katt och att hon inte är allergisk. Man kanske skulle döpa kissen till Maddox eller Pax för att försöka leka lite Hollywood-kändis. Nä.

5. Blondinbella är kanske ett geni ändå?

Inga kommentarer: